اسکمی 1818 | آنباکس و تنظیم ساعت مچی اسکمی مدل 1818

 

 

ساعت‌های اسکمی اسکمی (SKMEI) در انواع مدل‌های آنالوگ، دیجیتال، آنالوگ دیجیتال، بلوتوث دار، قطب نما دار و .... تولید می‌شود. هر کدام از ساعت‌های اسکمی با توجه امکاناتش، شیوه تنظیم متفاوتی دارد. (البته تنظیم برخی از مدل‌های ساعت‌های اسکمی شبیه به هم هستند.)

 

 

 

ساعت اسکمی مدل ۱۸۱۸ دارای ۳ حالت (MODE) اصلی است. 

۱) زمان اصلی

۲) کرنوگراف

۳) آلارم (زنگ)

 

توضیحات کلی:

• برای روشن کردن نورپس‌زمینه، باید دکمهٔ A را فشار دهید. با هر بار فشار دادن، به مدت سه ثانیه چراغ ساعت روشن می‌شود.

• در حالت نمایش زمان، با نگه‌داشتن دکمهٔ D می‌توانید روز و ماه را ببینید.

• در حالت نمایش زمان، با نگه داشتن دکمهٔ C می‌توانید آلارم را چک کنید.

• در حالت نمایش زمان، با فشار دادن همزمان دکمه‌های D و C آلارم خاموش یا روشن می‌شود.

• در حالت نمایش زمان، با فشار داد دکمهٔ C و سپس دکمهٔ B، می‌توانید حالت «SIG» (اعلام تغییر هر ساعت) را روشن یا خاموش بکنید. اگر تمام چراغ‌های هفته روشن شوند، SIG روشن است و اگر تمام چراغ‌های هفته خاموش شوند، SIG خاموش است.

• در حالت نمایش زمان، با هر بار فشار دادن دکمهٔ B وارد یکی از مراحل زیر می‌شوید:

حالت اول: کرنوگراف

حالت دوم: تنظیم آلارم

حالت سوم: تنظیم زمان

 

 

تنظیم عقربه‌ها:

برای تنظیم عقربه‌ها، دکمهٔ کوک ساعت را به سمت بیرون بکشید و با چرخاندن آن عقربه‌ها را تنظیم کنید.

 

 

تنظیم زمان دیجیتال، روز، ماه و هفته:

در حالت نمایش زمان، با سه بار فشار دادن دکمهٔ B وارد تنظیم ساعت می‌شوید و ثانیه شروع به چشمک زدن می‌کند. با فشار دادن دکمهٔ C دقیقه شروع به چشمک زدن می‌کند. با فشار دادن دکمهٔ D دقیقه را تنظیم کنید، سپس دکمهٔ C را فشار دهید تا ساعت شروع به چشمک زدن کند، با دکمهٔ D دقیقه را تنظیم کنید.

(نکته: در این حالت دقت داشته باشید که بین حالت نمایش ۱۲ یا ۲۴ ساعتهٔ زمان یکی را انتخاب کنید)

 

سپس دکمهٔ C را فشار دهید تا روز شروع به چشمک زدن کند. با دکمهٔ D آن را تنظیم کنید. سپس C را فشار دهید تا ماه چشمک بزند و با D آن را تنظیم کنید. سپس با فشار دادن C نوبت به تنظیم هفته می‌رسد. با دکمهٔ D آن را تنظیم کنید. برای ذخیره تنظیمات، دکمهٔ B را فشار دهید. 

 

 

تنظیم کرنوگراف:

در حالت نمایش زمان، یکبار دکمهٔ B را فشار دهید تا وارد حالت کرنوگراف شوید. با فشار دادن دکمهٔ D کرنوگراف شروع/متوقف می‌شود. با فشار دادن دکمهٔ C کرنوگراف صفر می‌شود.

 

 

تنظیم آلارم:

با دوبار فشار دادن دکمهٔ B در حالت نمایش زمان، وارد حالت تنظیم آلارم می‌شوید و نشان‌گر ساعت شروع به چشمک زدن می‌کند. با دکمهٔ D می‌توانید آن را تنظیم کنید. سپس دکمهٔ C را فشار دهید و با دکمهٔ D دقیقه را تنظیم کنید.

دکمهٔ B را فشار دهید تا تنظیمات ذخیره شود.

 

نکته: ساعت توانایی تحمل فشار آب در شرایط استخر را دارد، اما مجاز به استفاده از دکمه‌های آن نیستید و امکان نفوذ آب در صورتی که از دکمه‌های ساعت درحالی که خیس است استفاده کنید، وجود دارد.

 

برای خرید ساعت اسکمی ۱۸۱۸ به همراه گارانتی ۱ سالهٔ موتور می‌توانید از وبسایت اسکمی ایران به آدرس skmei-iran.com دیدن نمایید.

 

 

 

زارع گفت:
سلام.میشه یه توضیح کلی برای تنظیم الارم وساعت وتاریخ این مدل بدید هرچی گشتم جایی پیدا نکردم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
سبد خرید

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش