پرفروش ترین ساعت مچی اسکمی (SKMEI) (آپدیت بهار ۲۰۲۴)

 

پرفروش ترین ساعت اسکمی skmei

 

 

 

ساعت مچی یکی از محبوب‌ترین اکسسوری‌ها در بین تمامی مردم جهان فارق از نژاد و ملیت و ... است. اما قیمت گران آن باعث شده بود که به عنوان کالایی لوکس در اذهان مردم جای بگیرد و خیلی از اقشار جامعه توان خرید یک ساعت مچی را نداشته باشند. 

 

اما برند چینی اسکمی (SKMEI) این روال را تغییر داد. اسکمی معروف است به ارائه ساعت‌های مچی با قیمت رقابتی و در عین حال کیفیت قابل توجه. 

شاید زمانی که شرکت‌های ژاپنی و سوییسی که در دههٔ ۸۰ میلادی در حال تولید ساعت‌های کوارتز بودند، هرگز فکرش را نمی‌کردند که یک روزی شرکت‌های چینی بتوانند تکنولوژی ساخت ساعت مچی را به دست آورند و فروش ساعت مچی را از یک کالای لوکس به یک کالای ضروری در استایل روزمره تبدیل کنند.

 

اما به راستی کدام مدل‌های اسکمی پرطرفدارتر است؟ این سوالی است که خیلی از مشتریان قبل از خریدشان از ما می‌پرسند. بنابراین این فهرست از پرفروش‌ترین ساعت‌های مچی اسکمی در تمام طول عمر این شرکت را به شما معرفی کنیم:

 

 

 

۱) ساعت اسکمی مدل ۱۳۸۹ BU

 

پرفروش‌ترین مدل ساعت اسکمی رنگ صفحه آبی مدل ۱۳۸۹ با کد رنگ BU است. این مدل ۳ زمانه است و ویژگی‌هایی مانند آلارم، کرنوگراف، تایمر و نور پس‌زمینه سبز رنگ دارد. با داشتن مقاومت ۳۰ متری در برابر نفوذ آب میتوانید با خیال راحت حتی زمانی که در حال شستن دستانتان هم ساعت را همراه داشته باشید. قطر این ساعت ۴۸ میلی‌متر و ضخامت آن ۱۶ میلی‌متر است. اگر به ساعت‌های سایز بزرگ علاقه دارید، اسکمی ۱۳۸۹ یک انتخاب عالی برای شما خواهد بود.

 

 

پرفروش ترین ساعت اسکمی (1389BU)
اسکمی 1389 BU

 

 

 

 

 

۲) ساعت اسکمی مدل ۱۳۸۹ BK

رتبه دوم پرفروش‌ترین مدل ساعت اسکمی همان مدل ۱۳۸۹ است اما با رنگ جذاب مشکی به کد BK است.

 

اسکمی 1389 مشکی
1389 BK

 

 

 

 

 

3) ساعت اسکمی مدل 1787 RD

  یکی از جذاب‌ترین طراحی‌های ساعت مچی مردانه که تا به حال به بازار آمده است. ساعت رینگی مدل ۱۷۸۷ رنگ قرمز. این مدل در چهار رنگ قرمز، سفید، سبز و زرد به بازار عرضه شده و تمام مدل‌های آن قابلیت چرخش رینگ را دارند. 

 

 

اسکمی رینگی 1787
1787 RD

 

 

 

 

 

 

۴) ساعت اسکمی زنانه مدل ۱۸۰۵ SI

چهارمین ساعت پرفروش تاریخ برند اسکمی از بین ساعت‌های زنانه است. نیمه چهارم سال ۲۰۲۱ بود که اسکمی مدل ۱۸۰۵ با رنگ صفحه سفید و بند ظریف و قابل تنظیم‌اش به بازار معرفی شد و از همان ابتدا نظر بسیاری از بانوان را به خود جلب کرد و به سرعت به پرفروش‌ترین مدل زنانه اسکمی تبدیل شد. مدل ۱۸۰۵ با رنگ بدنه رزگلد و ۵ رنگ برای صفحه ساعت به بازار عرضه شد. 

  

 

اسکمی 1805
اسکمی 1805

 

 

 

 

 

۵) ساعت اسکمی دیجیتال مدل ۱۳۰۱

۶ سال از زمان عرضه ساعت اسکمی بلوتوثی ۱۳۰۱ در سال ۲۰۱۸ می‌گذرد اما همچنان یکی از پرطرفداران‌ترین مدل‌های برند اسکمی است. طراحی ساده و شیک، صفحه نمایش بزرگ، امکان استفاده در استخر، و امکان اتصال به بلوتوث موبایل از طریق اپلیکیشن و قیمت مقرون به صرفه، اسکمی ۱۳۰۱ را به یکی از گزینه‌های محبوب هوادران ساعت مچی دیجیتال بدل کرد. اسکمی ۱۳۰۱ در دو رنگ مشکی و سبز ارتشی موجود است.

 

 

اسکمی ۱۳۰۱
اسکمی 1301

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

افشین گفت:
ممنون و سپاسگزارم واقعاً از ساعتی که گرفتم راضیم خیلی شیک و عالی
پیشنهاد میکنم به همه
سبد خرید

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش