اسکمی 1520 | نقد، بررسی و قیمت ساعت مچی مردانه اسکمی مدل 1520

اسکمی 1520

 ما هر هفته نگاهی دقیق به یکی از ساعت‌های مچی جذاب برند اسکمی می‌اندازیم و ویژگی‌های آن را بررسی می‌کنیم. این‌بار، به بررسی ساعت مردانهٔ اسکمی مدل ۱۵۲۰ می‌پردازیم.

 

• شیوه تنظیم اسکمی 1520

 

برند اسکمی در سال ۲۰۱۰ در کشور چین تأسیس شد و تا امروز نام تجاری آن در ۲۰۰ کشور ثبت شده است و هر ماه حدود یک میلیون قطعه ساعت تولید می‌کند. ساعت مردانه‌ی اسکمی مدل ۱۵۲۰ که قصد بررسی آن را داریم یک ساعت با قیمت بسیار مناسب است که هم برای استفادهٔ روزمره و هم برای استایل رسمی‌تر گزینه مناسبی است.

 

SKMEI 1520

ساعت اسکمی ۱۵۲۰ در ۱۰ رنگ مختلف عرضه می‌شود تا تمام سلیقه‌های ممکن را در بر بگیرد. بندهای این ساعت از جنس پلاستیک با کیفیت «پلی اورتان» ساخته شده است. قطر قاب آن ۵۶ میلی‌متر است که برای مچ‌های بزرگ‌تر مناسب است. اسکمی ۱۵۲۰ مجهز به نورپس‌زمینه است و در محل تاریک به راحتی امکان خواندن ساعت وجود دارد.

ضخامت بدنه‌ی ساعت ۲۰ میلیمتر و عرض بند آن ۲۲ میلیمتر است که آن را در ردهٔ ساعت‌های بزرگ قرار می‌دهد. وزن این ساعت ۸۱ گرم است و نسبتا سبک محسوب می‌شود. جنس شیشه‌ی آن از رزین و بدنهٔ آن از جنس پلاستیک «ABS» است که همین باعث سبکی ساعت شده است. قفل بند این ساعت مردانه از نوع سگک‌دار است. در طرفین بدنهٔ ساعت چهار دکمه و یک دسته کوک قرار گرفته است؛ که می‌توانید به کمک آن‌ها ساعت را تنظیم کنید و از ویژگی‌های آن استفاده کنید.

باطری ساعت از نوع «مکس‌ول» ژاپنی است که می‌تواند تا دوسال کارکرد را تضمین کند.

 

 

ویژگی‌های ساعت اسکمی مدل ۱۵۲۰

 

ضد آب:


ساعت اسکمی 1520
ساعت اسکمی ۱۵۲۰ تا عمق ۵۰ متر در برابر نفوذ آب مقاوم
است.

ساعت مچی اسکمی مدل ۱۵۲۰ تا عمق ۵۰ متر ضدآب است. این به این معنی است که در شرایط کنترل شدهٔ آزمایشگاهی، ساعت اسکمی ۱۵۲۰ توانسته از نفوذ آب به داخل خودش جلوگیری کند. اما در شریط عادی روزمره، شما می‌توانید از این ساعت در هنگام شستن دست‌ها، دوش گرفتن، شنا و حتی هنگام شیرجه زدن داخل آب با خیال راحت و بدون نگرانی استفاده کنید.

 

ساعت آنالوگ:


ساعت مچی مردانه اسکمی مدل ۱۵۲۰ قابلیت نمایش دو منطقهٔ زمانی مختلف را به صورت همزمان دارد. یکی به صورت دیجیتال و دیگری به صورت آنالوگ. عقربه‌های این ساعت مجهز به شبنما هستند. به این معنی که عقربه‌ها توانایی جذب نور را دارند و زمانی که فضا تاریک می‌شود، نور ذخیره شده در خودشان را بازتاب می‌دهند. بنابراین حتی در هوای تاریک مطلق هم عقربه‌های ساعت کاملا مشخص است.

 

 

آلارم، تایمر و استاپ واچ:


ساعت اسکمی ۱۵۲۰ دارای کرونوگراف، آلارم، تایمر، استاپ‌واچ و نورپس‌زمینه است. همچنین قابلیت نمایش روز، ماه و هفته را دارد.

 

 

جمع‌بندی:

 

ساعت اسکمی مدل 1520 یک ساعت ایده‌آل برای کسانی است که یک ساعت سرسخت می‌خواهند. ویژگی ضدآب و ضد ضربه بودن ساعت کاملا شما را از هر لحاظ خاطر جمع می‌کند که این ساعت برای سال‌ها کار می‌کند. همچنین ویژگی‌های دیگر ساعت همچون نمایش دو منطقهٔ زمانی مختلف، آلارم، تایمر و غیره باعث می‌شود که در بسیاری از کارهای روزمره بتوانید از آن استفاده بکنید. 

 

 

برای خرید ساعت اسکمی ۱۵۲۰ به همراه گارانتی ۱ سالهٔ موتور می‌توانید از وبسایت اسکمی ایران به آدرس skmei-iran.com دیدن نمایید.

سبد خرید

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش