اسکمی 1653 | نقد و بررسی ساعت مچی مردانه اسکمی چند زمانه مدل 1653

skmei 1653

ما هر هفته نگاهی دقیق به یکی از ساعت‌های مچی جذاب برند اسکمی می‌اندازیم و ویژگی‌های آن را بررسی می‌کنیم. این‌بار، به بررسی ساعت مردانهٔ اسکمی مدل ۱۶۵۳ می‌پردازیم.

 

نحوه تنظیم ساعت اسکمی مدل ۱۶۵۳

قیمت و خرید ساعت اسکمی مدل ۱۶۵۳

 

برند اسکمی در سال ۲۰۱۰ در کشور چین تأسیس شد و تا امروز نام تجاری آن در ۲۰۰ کشور ثبت شده است و هر ماه حدود یک میلیون قطعه ساعت تولید می‌کند. ساعت مردانه‌ی اسکمی مدل ۱۶۵۳ که قصد بررسی آن را داریم یک ساعت با قیمت بسیار مناسب است که هم برای استفادهٔ روزمره و هم برای استایل رسمی‌تر گزینه مناسبی است.

 

 

ساعت اسکمی 1653

ساعت اسکمی ۱۶۵۳ در ۵ رنگ مختلف تولید می‌شود تا تمام سلیقه‌های ممکن را در بر بگیرید. بندهای این ساعت از چرم طبیعی ساخته شده است. قطر قاب آن ۵۸ میلی‌متر است که برای مچ‌های بزرگ‌تر مناسب است. اسکمی ۱۶۵۳ مجهز به نورپس‌زمینه است و در محل تاریک به راحتی امکان خواندن ساعت وجود دارد.

ضخامت بدنه‌ی ساعت ۱۳ میلیمتر و عرض بند آن ۲۲ میلیمتر است. وزن این ساعت ۱۰۰ گرم است و نسبتا سبک محسوب می‌شود. جنس شیشه‌ی آن از مواد معدنی و آلیاژ بدنه از جنس روی است که همین باعث سبکی ساعت شده است. قفل بند این ساعت مردانه از نوع سگک‌دار است. در طرفین بدنهٔ ساعت چهار دکمه قرار گرفته است؛ که می‌توانید به کمک آن‌ها ساعت را تنظیم کنید و از ویژگی‌های آن استفاده کنید.

باطری ساعت از نوع «مکس‌ول» ژاپنی است که می‌تواند تا دوسال کارکرد را تضمین کند.

 

 

ویژگی‌های ساعت اسکمی مدل ۱۶۵۳

 

ضد آب:


skmei 1653
ساعت اسکمی مدل ۱۶۵۳ 
تا ۳۰ متر درون آب در برابر
نفوذ آب مقاوم است.

ساعت مچی اسکمی مدل ۱۶۵۳ تا عمق ۳۰ متر ضدآب است. این به این معنی است که در شرایط کنترل شدهٔ آزمایشگاهی، ساعت اسکمی ۱۶۵۳ توانسته از نفوذ آب به داخل خودش جلوگیری کند. اما در شریط عادی روزمره، شما می‌توانید از این ساعت در هنگام شستن دست‌ها، دوش گرفتن و شنا معمولی با خیال راحت و بدون نگرانی استفاده کنید.

 

ساعت جهانی:


نمایش ساعت‌های جهانی یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب این ساعت مچی است. شما با این ساعت می‌توانید به زمان بیشتر از ۳۰ شهر معروف جهان در کسری از ثانیه دسترسی داشته باشید. فقط کافی است ساعت منطقهٔ زمانی‌ای که در آن زندگی می‌کنید را تنظیم کنید، و بووووووم! ساعت‌های شهرهای دیگر به صورت خودکار تنظیم می‌شوند.

 

ساعت آنالوگ:


از ویژگی‌هایی که جذابیت زیادی به ساعت اسکمی ۱۶۵۳ داده، استفاده از نمایش دوحالتهٔ زمان است. شما می‌تونید هم ساعت را به صورت آنالوگ تنظیم کنید و با استفاده از عقربه‌ها زمان را متوجه بشوید، هم می‌توانید به صورت دیجیتالی این کار را بکنید.

 

skmei 1653

ساعت تابستانی (DST):


برای ما که در ایران زندگی می‌کنیم، به جلو کشیدن یک ساعتهٔ ساعت‌ها در ۶ ماه ابتدایی سال و عقب کشیدنشان در ابتدای پاییز تبدیل به روتین زندگیمان شده است. حتی برای بسیاری از ما ایرانی‌ها این موضوع دستمایه طنز قرار گرفته است، به طوری که برخی نسبت به جملهٔ «ساعت قدیم یا جدید» حساسیت پیدا کرده‌اند و گوینده را با انواع الفاظ خطاب قرار می‌دهند.

ساعت اسکمی ۱۶۵۳ دقیقا به همین دلیل مناسب ما ایرانی‌ها است زیرا به صورت خودکار بدون اینکه نیازی به دخالت شما داشته باشد، ساعتش را در ابتدای بهار یک ساعت به جلو و در ابتدای پاییز یک ساعت به عقب می‌کشد.

 

آلارم، تایمر و استاپ واچ:


ساعت مچی اسکمی مدل ۱۶۵۳ دارای تایمر قابل تنظیم، استاپ واچ و ۵ نوع آلارم (زنگ هشدار) است.

 

جمع‌بندی:

 

در آخر ساعت اسکمی ۱۶۵۳ ساعتی بسیار زیبا و چشم‌نواز است که مطمئنا هر شخص علاقه‌مند به ساعت را جذب خودش می‌کند. امکانات و ویژگی‌هایی که در کمتر ساعتی می‌توانید ببینید، با توجه به قیمت بسیار مناسبش، آن را به یک انتخاب بدون رقیب تبدیل می‌کند. با این وجود، اندازهٔ بزرگ قاب ساعت باعث می‌شود که مناسب مچ‌های کوچک نباشد. 

 

برای خرید ساعت اسکمی ۱۶۵۳ به همراه گارانتی ۱ سالهٔ موتور می‌توانید از وبسایت اسکمی ایران به آدرس skmei-iran.com دیدن نمایید.

 

علی گفت:
بسیار عالی
سبد خرید

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش