ساعت اسکمی؛ ارزان ولی با کیفیت! واقعا چه چیزی می‌خریم؟

 

 

ساعت اسکمی؛ ارزان ولی با کیفیت! واقعا چه چیزی می‌خریم؟

 

 

اگر در حال مطالعهٔ این مقاله هستید، احتمالا از خودتان این سوال را پرسیده‌اید که آیا با توجه به مبلغ پایینی که در مقایسه با ساعت‌های برندهای دیگر برای ساعت اسکمی می‌پردازید، واقعا محصول خوب و باکیفیتی دریافت می‌کنید یا خیر؟ 

 

ما در این مقاله می‌خواهیم به همین پرسش پاسخ بدیم. در وحلهٔ اول باید مشخص کنیم که ساعت اسکمی اصلا و ابدا یک ساعت رولکس نیست.

 

در واقع ساعت اسکمی یک برند پایین رده و میان رده است که به تولید ساعت‌هایی با کیفیت بالا می‌پردازد. دفتر مرکزی آن‌ها در گوانگ‌ژو، چین مستقر است و صدها مدل مختلف از ساعت‌های عقربه‌ای، دیجیتال، آنالوگ دیجیتال و گام شمار و ساعت‌های هوشمند را تولید می‌کنند. اسکمی یکی از فعال‌ترین سازندگان ساعت مچی پایین رده و میان رده در جهان است که با تولید ۱ میلیون ساعت در ماه و ارسال آن‌ها به بیش از ۲۰۰ کشور توانسته رزومهٔ خوبی را در کمتر از یک دهه از خودش به جا بگذارد.

 

از کیفیت ساعت‌ها شوکه می‌شوید!

 

بالاتر گفتیم که وقتی می‌خواهیم از برند اسکمی صحبت کنیم، نباید آن را با ساعت‌های لوکسی مثل رولکس مقایسه کرد. اگر بتوانید همین نکته را در نظر داشته باشید، متوجه خواهید که ساعت‌های اسکمی، قابل اعتماد، با کیفیت و اغلب زیبا به نظر می‌رسند. 

 

بیشتر نظراتی که خریداران پس از خرید می‌دهند نشان دهندهٔ رضایت آن‌ها از خرید خود است. مطمئنا مشتریان در مورد بعضی مسائل شکایت می‌کنند اما برای یک ساعت زیر ۵۰ دلار نقص‌های جزئی قابل اقماغ است. با توجه به گارانتی بی‌قید و شرط یک سالهٔ موتور اسکمی هم دیگر خیالتان از هرگونه خرابی موتور ساعت راحت است.

 

در ازای پولتان چه چیزی دریافت می‌کنید؟

 

همه چیز حالی از این است که ساعت‌های اسکمی نسبت به قیمتشان مناسب هستند و عالی به نظر می‌رسند و کار می‌کنند.

اما سوال اساسی این است که واقعا در ازای پولتان چه چیزی دریافت می‌کنید؟

یک موتور وارتزی ساخت ژاپن

شیشهٔ معدنی یا شیشه رزین

ضدآب بین ۳۰ تا ۵۰ متر

جنس بدنه از آلیاژ روی یا پلاستیک ABS

بندهای استیل ضد زنگ یا چرم طبیعی یا پلاستیک پلی‌اروتان

 

همانطور که در بالا گفته شد؛ در مجموع اکثر قطعات ساعت اسکمی از همان موادی هستند که در یک ساعت گران‌تر استفاده می‌شوند. حتی در نظر داشته باشید که کارخانهٔ اسکمی در چین برای سایر برندها حکم یک تامین کننده و تولید کننده را دارد. بنابراین اگر متوجه شدید که ساعت برند دیگری مثل TEWISS از همان متریال ساعت‌های اسکمی ساخته شده‌اند، تعجب نکنید. برند اسکمی به جز ساخت ساعت به نام تجاری اسکمی، به ساخت ساعت‌ها با برندهای سفارشی هم می‌پردازد. برندهایی که در بازار با قیمت‌های ۱۰ تا ۲۰ برابر بیشتر به فروش می‌رسند.

 

 

 

برای خرید ساعت‌های اسکمی با گارانتی رسمی ۱ ساله می‌توانید به وبسایت رسمی نمایندگی اسکمی در ایران با نام skmei-iran.com مراجعه کنید.

سبد خرید

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش