نحوه تنظیم ساعت اسکمی 1257 | نمایندگی رسمی ساعت اسکمی

 

 

ساعت‌های اسکمی اسکمی (SKMEI) در انواع مدل‌های آنالوگ، دیجیتال، آنالوگ دیجیتال، بلوتوث دار، قطب نما دار و .... تولید می‌شود. هر کدام از ساعت‌های اسکمی با توجه امکاناتش، شیوه تنظیم متفاوتی دارد. (البته تنظیم برخی از مدل‌های ساعت‌های اسکمی شبیه به هم هستند.)

 

 

تنظیم زمان:

با فشار دادن دکمهٔ B حالت را برروی نمایش زمان قرار دهید. دکمهٔ C رو دو ثانیه نگه دارید و ثانیه شروع به چشمک زدن می‌کند. با هربار فشاردادن دکمهٔ B به ترتیب موارد زیر شروع به چشمک زدن می‌کند:

 

ثانیه » ساعت » دقیقه » سال » ماه » روز

 

با دکمهٔ D موارد بالا رو تنظیم کنید. هفته نیاز به تنظیم نداره و به صورت خودکار تنظیم می‌شود. سال، ماه و روز باید به میلادی وارد شود. بعد از تنظیم همه موارد، با فشار دادن دکمهٔ C تنظیمات ذخیره می‌‌شوند.

در حالت نمایش زمان، با هر بار فشار دادن دکمهٔ D، نمایش زمان از حالت ۱۲ ساعته به ۲۴ ساعته تغییر می‌کند.

 

تنظیم آلارم:

با یکبار فشار دادن دکمهٔ B از حالت «نمایش زمان» به حالت «آلارم» (AL) بروید. دکمهٔ C را یکبار فشار دهید تا «آلارم» (ALM) روشن شود. دکمهٔ C را یکبار دیگر فشار دهید تا «چرت زدن آلارم» (SNZ) روشن شود. دکمهٔ D را فشار دهید و سپس دکمهٔ C را فشار دهید تا «هشدار ساعتی» (SIG) روشن شود. در «حالت آلارم» دکمهٔ C را دو ثانیه نگه‌دارید تا نشان‌گر ساعت شروع به چشمک زدن کند. با دکمهٔ D ساعت را تنظیم کنید. با فشار دادن دکمهٔ B دقیقه چشمک می‌زند. با دکمهٔ D تنظیمش کنید. دکمهٔ C را فشار دهید تا تنظیمات ذخیره شود.

 

تنظیم کرنوگراف:

با دوبار فشار دادن دکمهٔ B از حالت «نمایش زمان» به حالت «کرنوگراف» (ST) بروید. دکمهٔ D را فشار دهید تا زمان شروع به حرکت کند. برای توقف شمارش زمان، دوباره دکمهٔ D را فشار دهید. برای صفر کردن شمارش زمان، در حالتی که شمارش زمان متوفق شده، دکمهٔ D را فشار دهید.

 

اسکمی 1257

تنظیم ساعت دوم:

با سه بار فشار دادن دکمهٔ B در حالت «نمایش زمان»، به حالت «ساعت دوم» بروید. دکمهٔ C را دو ثانیه نگه‌دارید تا ساعت شروع به چشمک زدن کند، با دکمهٔ D ساعت رو تنظیم کنید و سپس همین را برای دقیقه تکرار کنید. در آخر هم دکمهٔ C را فشار دهید تا تنظیمات ذخیره شود.

 

تنظیم تایمر:

با چهاربار فشار دادن دکمهٔ B از حالت «نمایش زمان» به حالت «تایمر» (TA) بروید. دکمهٔ D را فشار دهید تا شمارش معکوس شروع/متوقف شود. زمانی که تایمر متوقف است، دکمهٔ C را فشار دهید تا تایمر دوباره به زمان اول برگردد. زمانی که تایمر صفر شود، به مدت ۱۰ ثانیه شروع به زنگ زدن می‌کند و به صورت اتوماتیک دوباره به تنظیمات قبلی خود برمی‌گردد.

دکمهٔ C را دو ثانیه نگه‌دارید تا وارد تنظیمات تایمر شوید. در ابتدا ساعت شروع به چشمک زدن می‌کند. با دکمهٔ D ساعت رو تنظیم کنید. سپس دکمهٔ B را فشار دهید تا دقیقه چشمک بزند و با دکمهٔ D آن را تنظیم کنید. سپس دکمهٔ C را برای ذخیرهٔ تنظیمات فشار دهید.

 

برای خرید ساعت اسکمی 1257 به همراه گارانتی ۱ سالهٔ موتور می‌توانید از وبسایت اسکمی ایران به آدرس skmei-iran.com دیدن نمایید.

سبد خرید

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش