قیمت، خرید، آنباکس و شیوه تنظیم ساعت اسکمی مدل ۱۲۹۹ و ۱۳۳۵

 

 ساعت‌های اسکمی اسکمی (SKMEI) در انواع مدل‌های آنالوگ، دیجیتال، آنالوگ دیجیتال، بلوتوث دار، قطب نما دار و .... تولید می‌شود. هر کدام از ساعت‌های اسکمی با توجه امکاناتش، شیوه تنظیم متفاوتی دارد. (البته تنظیم برخی از مدل‌های ساعت‌های اسکمی شبیه به هم هستند.)

 

 

 

ساعت اسکمی مدل ۱۲۹۹ دارای ۵ حالت (MODE) اصلی است. 

۱) زمان اصلی

۲) آلارم (زنگ) AL

۳) کرنوگراف ST

۴) زمان دوم

۵) تایمر (شمارس معکوس)  TR

 

اسکمی 1299

 

تغییر حالت نمایش زمان به صورت ۱۲ یا ۲۴ ساعته:

در حالت نمایش اصلی زمان، با فشار دادن دکمهٔ D، حالت نمایش زمان از ۱۲ ساعته به ۲۴ ساعته و برعکس تغییر می‌کند.

 

تنظیم زمان دیجیتال، روز، ماه و هفته:

برای تنظیم زمان اصلی، در حالت نمایش زمان اصلی، دکمهٔ C را به مدت ۲ ثانیه نگه می‌داریم تا نشان‌گر ثانیه شمار چشمک بزند. با فشار دادن دکمهٔ B، نشان‌گر ساعت شروع به چشمک زدن می‌کند و با دکمهٔ D باید آن را تنظیم کنید. سپس با فشار دادن دکمهٔ B نوبت به تنظیم دقیقه می‌رسد. با دکمهٔ D دقیقه را تنظیم می‌شود. 

 

با فشار دادن دوبارهٔ دکمهٔ B، نوبت به تنظیم سال می‌رسد. با دکمهٔ D سال را تنظیم می‌شود. دوباره با فشار دادن دکمهٔ B به ترتیب نوبت به ماه و روز می‌رسد. هر کدام با فشار دادن دکمهٔ D تنظیم می‌شود. دقت کنید که برای نمایش صحیح روز هفته، باید تاریخ را به میلادی وارد کنید.

 

برای ذخیره شدن تغییرات، دکمهٔ C را فشار دهید. 

 

نکته: اگر روز، ماه و سال را به صورت میلادی و درست وارد کنید، هفته به صورت اوتوماتیک تنظیم خواهد شد.

 

تنظیم آلارم:

در حالت نمایش زمان، با یک‌بار فشار دادن دکمهٔ B وارد تنظیم آلارم (AL) می‌شوید. دکمهٔ C را دو ثانیه نگه دارید تا نشان‌گر ساعت شروع به چشمک زدن کند، با دکمهٔ D می‌توانید ساعت رو تنظیم کنید. با یکبار دیگر فشار دادن دکمهٔ C نشان‌گر دقیقه شروع به چشمک زدن می‌کند و با دکمهٔ D می‌توانید دقیقه را تنظیم کنید. با فشار دادن دکمهٔ C، تنظیم آلارم ذخیره می‌شود.

 

با یکبار فشار دادن دکمهٔ C علامت ALM روشن می‌شود، با فشار یکبار دیگر دکمهٔ C علامت SNZ روشن می‌شود. با فشار دادن دکمهٔ D و سپس دکمهٔ C علامت SIG روشن می‌شود.

 

ALM: مخفف کلمهٔ alram به معنی زنگ ساعت.

SNZ: مخفف کلمهٔ snooze به معنی چرت زدن است. این حالت اگر روشن باشد، زمانی که آلارم ساعت به صدا در می‌آید، تا زمانی که دکمه‌ای را فشار ندهید هر چند دقیقه یکبار دوباره زنگ آلارم به صدا در می‌آید تا زمانی که دکمه‌ای را فشار دهید و آلارم را خاموش کنید.

SIG: به مخفف کلمهٔ SIGNAL؛ با فعال کردن این ویژگی، راس هر ساعت، یک هشدار کوچیک داده می‌شود که ساعت مثلا ۶ شده است.

 

کرنوگراف:

در حالت نمایش زمان، با دوبار فشار دادن دکمهٔ B وارد حالت کرنوگراف می‌شوید. با فشار دادن دکمهٔ D کرنوگراف شروع/متوقف می‌شود. با فشار دادن دکمهٔ C کرنوگراف صفر می‌شود.

 

تنظیم زمان دوم:

در حالت نمایش اصلی، با فشار دادن سه بار دکمهٔ B وارد زمان دوم DT می‌شوید. دکمهٔ C را برای دو ثانیه نگه‌دارید تا نشان‌گر ساعت شروع به چشمک زدن بکند. با دکمهٔ D ساعت را تنظیم کنید.سپس دکمهٔ C را فشار دهید تا نشان‌گر دقیقه چشمک بزند. با دکمهٔ D دقیقه را تنظیم کنید. برای ذخیره تنظیمات دکمهٔ C را فشار دهید.

 

تنظیم تایمر:

با چهاربار فشار دادن دکمهٔ B از حالت «نمایش زمان» به حالت «تایمر» (TA) بروید. دکمهٔ D را فشار دهید تا شمارش معکوس شروع/متوقف شود. زمانی که تایمر متوقف است، دکمهٔ C را فشار دهید تا تایمر دوباره به زمان اول برگردد. زمانی که تایمر صفر شود، به مدت ۱۰ ثانیه شروع به زنگ زدن می‌کند و به صورت اتوماتیک دوباره به تنظیمات قبلی خود برمی‌گردد.

دکمهٔ C را دو ثانیه نگه‌دارید تا وارد تنظیمات تایمر شوید. در ابتدا ساعت شروع به چشمک زدن می‌کند. با دکمهٔ D ساعت رو تنظیم کنید. سپس دکمهٔ B را فشار دهید.

 

نکته: ساعت توانایی تحمل فشار آب در شرایط استخر را دارد، اما مجاز به استفاده از دکمه‌های آن نیستید و امکان نفوذ آب در صورتی که از دکمه‌های ساعت درحالی که خیس است استفاده کنید، وجود دارد.

 

خرید ساعت اسکمی 1299 به همراه گارانتی ۱ سالهٔ موتور

 

سید مهدی موسوی گفت:
نحوه تنظیم ساعت اسکمی ۲۱۰۰ رو بزارید
سبد خرید

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش