اسکمی 1600 | آنباکس و شیوه تنظیم ساعت اسکمی مدل 1600

 

 

 

ساعت‌های اسکمی اسکمی (SKMEI) در انواع مدل‌های آنالوگ، دیجیتال، آنالوگ دیجیتال، بلوتوث دار، قطب نما دار و .... تولید می‌شود. هر کدام از ساعت‌های اسکمی با توجه امکاناتش، شیوه تنظیم متفاوتی دارد. (البته تنظیم برخی از مدل‌های ساعت‌های اسکمی شبیه به هم هستند.)

 

 

 

ساعت اسکمی مدل ۱۶۰۰ دارای ۳ حالت (MODE) اصلی است. 

۱) زمان اصلی

۲) کرنوگراف ST

۳) آلارم (زنگ) AL

 

 

توضیحات کلی:

• برای روشن کردن نورپس‌زمینه، باید دکمهٔ A را فشار دهید. با هر بار فشار دادن، به مدت سه ثانیه چراغ ساعت روشن می‌شود.

• در حالت نمایش زمان، با هر بار فشار دادن دکمهٔ B وارد یکی از مراحل زیر می‌شوید:

یکبار فشار دکمهٔ B: کرنوگراف

دوبار فشار دکمهٔ B: تنظیم آلارم

سه‌بار فشار دکمهٔ B: تنظیم زمان

 

 

تنظیم عقربه‌ها:

برای تنظیم عقربه‌ها، دکمهٔ کوک ساعت را به سمت بیرون بکشید و با چرخاندن آن عقربه‌ها را تنظیم کنید.

 

تنظیم 1600 اسکمی

تنظیم زمان دیجیتال، روز، ماه و هفته:

در حالت نمایش زمان، با سه بار فشار دادن دکمهٔ B وارد تنظیم ساعت می‌شوید و ثانیه شروع به چشمک زدن می‌کند. با فشار دادن دکمهٔ C نشان‌گر ساعت شروع به چشمک زدن می‌کند. با فشار دادن دکمهٔ D ساعت را تنظیم کنید، سپس دکمهٔ C را فشار دهید تا نشان‌گر دقیقه شروع به چشمک زدن کند، با دکمهٔ D دقیقه را تنظیم کنید.

 

(نکته: در حالت تنظیم نشان‌گر ساعت دقت داشته باشید یک علامت‌های H یا A یا P ممکنه که نمایش داده شود. اگر علامت H نمایش داده شد، حالت نمایش ساعت به صورت ۲۴ ساعته است. اگر یکی از حروف A یا P را نمایش داد، نمایش ساعت به صورت ۱۲ ساعته است. A به معنی قبل از ظهر و P به معنی بعد از ظهر است.)

 

سپس با فشار دادن دوبارهٔ دکمهٔ C نوبت به تنظیم ماه می‌رسد. با دکمهٔ D می‌توانید ماه را تنظیم کنید. سپس با فشار دادن دوبارهٔ دکمهٔ C نوبت به روز می‌رسد و با دکمهٔ D روز را تنظیم کنید. 

 

با یکبار دیگر فشار دادن دکمهٔ C، نشان‌گر هفته شروع به چشمک زدن می‌کند که می‌توانید با دکمهٔ D، هفته را مشخص کنید.

 

برای ذخیرهٔ تنظیمات هم دکمهٔ B را یکبار فشار دهید.

 

کرنوگراف:

در حالت نمایش زمان، یکبار دکمهٔ B را فشار دهید تا وارد حالت کرنوگراف شوید. با فشار دادن دکمهٔ D کرنوگراف شروع/متوقف می‌شود. با فشار دادن دکمهٔ C کرنوگراف صفر می‌شود.

 

تنظیم آلارم:

در حالت نمایش زمان، با دوبار فشار دادن دکمهٔ B وارد تنظیم آلارم (AL) می‌شوید. با یکبار فشار دادن دکمهٔ D علامت ALM روشن می‌شود، با فشار یکبار دیگر دکمهٔ D علامت CHM روشن و علامت ALM خاموش می‌شود. با فشار دادن دوبارهٔ دکمهٔ D هر دو علامت ALM و CHM روشن می‌شود. با یکبار دیگر فشار دادن دکمهٔ D، هر دو علامت خاموش می‌شوند.

 

برای تنظیم زمان آلارم هم وقتی وارد حالت آلارم شدید، دکمهٔ C را یکبار فشار دهید تا نشان‌گر ساعت شروع به چشمک زدن کند، با دکمهٔ D می‌توانید ساعت رو تنظیم کنید. با یکبار دیگر فشار دادن دکمهٔ C نشان‌گر دقیقه شروع به چشمک زدن می‌کند و با دکمهٔ D می‌توانید دقیقه را تنظیم کنید. با فشار دادن دکمهٔ C، تنظیم آلارم ذخیره می‌شود.

 

ALM: مخفف کلمهٔ alram به معنی زنگ ساعت.

CHM: به مخفف کلمهٔ chime؛ با فعال کردن این ویژگی، راس هر ساعت، یک هشدار کوچیک داده می‌شود که ساعت مثلا ۶ شده است.

 

نکته: ساعت توانایی تحمل فشار آب در شرایط استخر را دارد، اما مجاز به استفاده از دکمه‌های آن نیستید و امکان نفوذ آب در صورتی که از دکمه‌های ساعت درحالی که خیس است استفاده کنید، وجود دارد.

 

خرید ساعت اسکمی ۱۶۰۰ به همراه گارانتی ۱ سالهٔ موتور

حسین گفت:
سلام راهنمای تنظیم ساعت را پیدا نکردم امکانش هست ارسال نمایید
سبد خرید

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش