اسکمی 1568 | تنظیم ساعت مچی دیجیتال اسکمی مدل 1568

  

 ساعت‌های اسکمی اسکمی (SKMEI) در انواع مدل‌های آنالوگ، دیجیتال، آنالوگ دیجیتال، بلوتوث دار، قطب نما دار و .... تولید می‌شود. هر کدام از ساعت‌های اسکمی با توجه امکاناتش، شیوه تنظیم متفاوتی دارد. (البته تنظیم برخی از مدل‌های ساعت‌های اسکمی شبیه به هم هستند.)

 

ساعت اسکمی مدل ۱۵۶۸ دارای ۵ حالت (MODE) اصلی است. 

۱) زمان اصلی

۲) آلارم

۳) کرنوگراف

۴) زمان دوم

۵) تایمر

 

با هر بار فشار دادن دکمهٔ B (پایین سمت چپ) حالت ساعت تغییر خواهد کرد.

 

 

تنظیم زمان اصلی، روز، ماه، سال و هفته:

در حالت اول، با فشار دادن دکمهٔ D نشان‌گر ساعت از حالت ۱۲ ساعته به ۲۴ ساعته یا برعکس تبدیل می‌شود. 

 

برای تنظیم زمان اصلی، روز، ماه، سال و هفته، دو ثانیه دکمهٔ C را نگه‌دارید تا ثانیه شروع به چشمک زدن کند. سپس دکمهٔ B را فشار دهید تا ساعت شروع به چشمک زدن کند؛ با دکمهٔ D می‌توانید ساعت را تنظیم کنید. برای تنظیم دقیقه، دکمهٔ B را فشار دهید تا دقیقه چشمک بزند و سپس با دکمهٔ D آن را تنظیم کنید.

 

بعد از تنظیم دقیقه، با فشار دادن دکمهٔ C، نوبت به تنظیم سال می‌رسد، پس از آن نوبت به ماه و سپس روز را تنظیم کنید. دقت داشته باشید که روز ماه و سال باید به میلادی واردی شود تا هفته درست نمایش داده شود. برای ذخیره کردن تنظیمات، دکمهٔ C را فشار دهید.  

 

تنظیم آلارم:

با یکبار فشار دادن دکمهٔ B از حالت «نمایش زمان» به حالت «آلارم» (AL) بروید. دکمهٔ C را یکبار فشار دهید تا «آلارم» (ALM) روشن شود. دکمهٔ C را یکبار دیگر فشار دهید تا «چرت زدن آلارم» (SNZ) روشن شود. دکمهٔ D را فشار دهید و سپس دکمهٔ C را فشار دهید تا «هشدار ساعتی» (SIG) روشن شود. در «حالت آلارم» دکمهٔ C را دو ثانیه نگه‌دارید تا نشان‌گر ساعت شروع به چشمک زدن کند. با دکمهٔ D ساعت را تنظیم کنید. با فشار دادن دکمهٔ B دقیقه چشمک می‌زند. با دکمهٔ D تنظیمش کنید. دکمهٔ C را فشار دهید تا تنظیمات ذخیره شود.

 

تنظیم کرنوگراف:

با دو بار فشار دادن دکمهٔ B، وارد حالت «کرنوگراف» (ST) می‌شوید. با هر بار فشار دادن دکمهٔ D، شمارش کرنوگراف شروع/متوقف می‌شود. برای صفر کردن کرنوگراف نیز، باید دکمهٔ C را فشار دهید.

 

تنظیم ساعت دوم:

در حالت نمایش زمان دوم، دکمهٔ C را برای دو ثانیه نگه‌دارید تا نشان‌گر ساعت شروع به چشمک زدن بکند. با دکمهٔ D ساعت را تنظیم کنید.سپس دکمهٔ C را فشار دهید تا نشان‌گر دقیقه چشمک بزند. با دکمهٔ D دقیقه را تنظیم کنید. برای ذخیره تنظیمات دکمهٔ C را فشار دهید.

 

تنظیم تایمر:

با چهاربار فشار دادن دکمهٔ B از حالت «نمایش زمان» به حالت «تایمر» (TA) بروید. دکمهٔ D را فشار دهید تا شمارش معکوس شروع/متوقف شود. زمانی که تایمر متوقف است، دکمهٔ C را فشار دهید تا تایمر دوباره به زمان اول برگردد. زمانی که تایمر صفر شود، به مدت ۱۰ ثانیه شروع به زنگ زدن می‌کند و به صورت اتوماتیک دوباره به تنظیمات قبلی خود برمی‌گردد.

دکمهٔ C را دو ثانیه نگه‌دارید تا وارد تنظیمات تایمر شوید. در ابتدا ساعت شروع به چشمک زدن می‌کند. با دکمهٔ D ساعت رو تنظیم کنید. سپس دکمهٔ B را فشار دهید.

 

برای خرید ساعت اسکمی ۱۵۶۸ به همراه گارانتی ۱ سالهٔ موتور می‌توانید از وبسایت اسکمی ایران به آدرس skmei-iran.com دیدن نمایید.

 

 

محمد رضا گفت:
نحوه کم کردن سال میلادی
    مدیریت گفت:
    سلام وقتتون بخیر
    از قسمت «تنظیم زمان اصلی، روز، ماه، سال و هفته» همین مقاله میتونید مراحل تغییر سال را مطالعه کنید. در صورتی که نیاز به کمک دارید از طریق چت آنلاین سایت (دایره سبز سمت چپ صفحه) با کارشناسان ما د ارتباط باشید. موفق و پیروز باشید
سبد خرید

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش